Tuzla Kiptaş'ta Aidatlar ateş pahası

Tuzla Kiptaş 2 etap konutlarında site sakinleri son 2 yılda yapılan zamlardan şikayetçi oldular...

31 Aralık 2020 Perşembe 00:48
871 Okunma
Tuzla Kiptaş'ta Aidatlar ateş pahası

Ortalama 2 sene önce site sakinlerinin 10 senelik yönetimim oy birliği ile görevden almışlardı.

Fakat kendi oylarıyla seçilen ve tamamen el değiştiren yeni yönetim beklenmedik bir şekilde, 2020 ocak ayında aidatlara zam yaptı.

öte yandan mart ayından itibaren tüm dünyayı ele geçiren koronavirüs vakası üzerinde bir çok insan işsiz kaldı. Ve evlerine geçim zaruri ihtiyaçlarına karşılamakta güçlük çekerken üzerine kamera parası adı altında para toplantı.

Fakat bu paralar ile kameralar hala dairelere takılmadı ve güvenlik üzerinden daireler aranmamaktadır.

Bunun üzerine 2021 yılı için Site yönetimi tekrar aidatlara aşırı zam yaptı.

Buda doğal olarak akıllara şu soruları getirdi;

  • Sietey bağlı ATM lerden alınan kiralar nereye gidiyor?
  • 1900 küsür daireden alınan aidatlar nereye gidiyor?
  • Dairelerden topladan harici kamera parası ne oldu?
  • Sİte için reklamlardan alına gelirlere ne oldu?
  • Temizlik görevlileri ve güvenlik personelleri çıkartılmasına rağmen bu paralar nereye gidiyor?

Site sakinleri süreçle ilgili şimdiden kara kara düşünüyor.

Çünkü, bulundukları site içerisinde Hamam, Sauna, Havuz, Spor salonu gibi aktivitelerin olmaması ve güvenliğin sıkı olmamasından dolayı bu rakamların çok yüksel olduğu düşünülüyor...

Son Güncelleme: 01.01.2021 18:08
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Gürkan karabacak 2020-12-31 20:46:22

2020 yilinda zam yapmadiniz dogru cunku eski yonetim fazla para topluyor bu aydatlar yeterli dediniz ve 2020 yolininda yapmadiginiz zammi simdi yaptiniz tebriklere eski yonetim begenmeyenler 10 tl zamma cok derdi simdi en az 30 tl zamla hersey guzel olacak ve yeni yonetim geldi gunden itibaren site sakinkeriyle para muhabbetine girmis durumda gecikme zammi cikti kamera zammi kamera parasi birde bu yuksek haksiz aydat parasi cok buyuk haksizlik bu hersey guzel olacak dedikce biz daha kotuye gidiyor

Avatar
EMİNE OĞLAK 2020-12-31 20:55:31

merhaba,
2020 ocak ayında zam yapıldı. bence iyi bakın kadir bey

Avatar
Kadir Karahan 2020-12-31 03:00:11

Tuzla kiptaş 2 etap hakkında site sakini ve yönetim kurulu üyesi olarak belirtmek isterimki 31 ekim 2019 da 10 yıl atanmış yonetimle yonetilen sitemizde seçimle yonetime seçildik ve 2020 yılı için zam yapmadık 2021 yılı içinde asgari ücret miktarı zorunlu zam yapılmıştır bilgilerinize sunulur

Avatar
Güray 2020-12-31 21:55:39

Seçimle seçildiniz ama uzun vadede değil. Hersene seçim yapmanız lazım. Gönderdiğiniz kağıtlardaki gelir gider tabloları hesaplandık. Bir sene boyunca güvenlik maaşi 5bin küsür çıkıyo mesela okadar alıyolarmıydı. Bazı yerlerde içgüzarlıklar var o tabloda bunu sizde iyi biliyorsunuz bizde.diğer yönetim aidata10tlzam yaptı diye ayaklandınız şimdi 32tl siz yaptınız.pandemi döneminde el insaf tuzunuz kuru galiba kendinize yüzde kaç zam yaptınız acaba kendi kendinize. Ayrıca sitede parasal yönden konularda bina temsilcileeinin haberi bile yok.

Avatar
Sinan Aydeniz 2020-12-31 22:32:41

Bankamatik kira geliri aylık ne kadar ve neden gelir olarak yazılmıyor.Aylık 1 bankamatik kira geliri 10 bin tl olsa 6 bankamatik yıllık 720 bin tl yapar. Nereye harcanıyor bu para.

Avatar
osman balaban 2020-12-31 22:44:15

yasal tefeci bunlar bunları nereye şikayet etmek gerekiyor gereken ne ise yapalım

Avatar